دوربین مدار بسته پرستار کودک چیست؟

نوشته شده در تاریخ

در ابتدا پیش از آنکه با مشخصات فنی این دوربین مدار بسته آشنا شویم باید بدانیم دوربین مدار بسته پرستار کودک چه کاربردی دارد.

دوربین مدار بسته پرستار کودک چیست؟

در واقع این دوربین مدار بسته یک عدد دوربین اسپید دام ساده است که امکان چرخش به طرفین و همچنین امکان انتقال دو طرفه صدا را دارا می باشد. اگرچه این دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته پرستار کودک خوانده می شود ولی تنها کاربر آن نگهداری از کودک نیست و می توانیم جهت نظارت بر خودرو در پارکینگ ساختمان ، جهت نظارت تصویری بر مغازه و… از این دوربین مدار بسته ساده و مقرون به صرفه استفاده نماییم.

دوربین مدار بسته پرستار کودک بی سیم

این دوربین مدار بسته محصول شرکت دوربین مدار بسته ویوک چین می باشد و با کیفیت 1 مگاپیکسل تولید و ارائه می گردد. این دوربین مدار بسته دارای سیستم دید در شب ، امکان مکالمه دوطرفه ، امکان چرخش افقی و عمودی ، ضبط بر روی مموری کارت و امکان انتقال اینترنتی تصاویر می باشد و یکی از بهترین دوربینهای پرستار کودک در رنج قیمتی خودش می باشد.

مزیت های اصلی دوربین پرستار کودک بی سیم

اگر قصد نصب فقط یک و یا دو عدد دوربین مدار بسته برای فضای مورد نظر خود را دارید، این دوربین مدار بسته بی سیم می تواند یکی از بهترین انتخابها برای شما باشد. در سیستم های حرفه ای دوربین مدار بسته شما نیاز به خرید یک دستگاه DVR و همچنین حداقل خرید 1 عدد هارد دارید. علاوه بر آن نیاز است با توجه به فاصله دوربین های مدار بسته و دستگاه DVR اقدام به خرید کابل و پرداخت هزینه تکنسین جهت نصب دوربین ، انتقال تصویر اینترنتی و کابل کشی دارید. با توجه به موارد گفته شده تهیه یک سیستم حرفه ای دوربین مدار بسته و نصب فقط 1 عدد دوربین اصلا” توجیه اقتصادی ندارد و مزیت اصلی این دوربین پرستار کودک بی سیم نیز قیمت ارزان آن می باشد. امکان چرخش این دوربین مدار بسته و امکان دریافت و پخش صدا ( صدای دوطرفه ) یکی دیگر از مزیت های این سیستم دوربین مدار بسته بی سیم به شمار می آید.